Brev:
Hvorfor tykmælk/A38?
17. august 2014
Alder:
9 mdr.
Hvorfor tykmælk/A38?
Kære Helen.
Vi følger jo dine madplanlægning fra din bog, og nu hvor vores datter er ni måneder er hun begyndt at få A38 (Kunne ikke finde hverken øko sødmælksyoghurt eller tykmælk) med hjemmelavet æblemos og revet rugbrød på.
Godt smager det jo ikke! Hvordan kan det være hun skal have sådan noget surt stads?
Kunne man ikke give hende lidt sødmælk på frugtmosen i stedet?
(Hun får ikke andet mælk end modermælk, ellers)
Med venlig hilsen